Stap 01 - STRATEGIE
kick-off/ INSPIRATIESESSIE
Om te beginnen nodigen we je uit voor een kick off sessie bij ons op kantoor, inclusief een luxe ontbijt of lunch. Het doel is dat we een beeld krijgen van jou, jouw organisatie, cultuur en wensen.
In 4 uur tijd maken we kennis, introduceren we je in de wereld van interieur en dompelen we je onder in de trends, sfeerbeelden, concepten en vele soorten werkvormen.
Tijdens de sessie maken we samen een moodboard zodat we aan het eind van de sessie precies weten wie je bent, wat je mooi en belangrijk vindt en wat past bij de cultuur van jouw organisatie.
Samen doorgronden we deze strategische doelen en vertalen we het naar concrete projectdoelstellingen. Deze doelstellingen vormen het fundament waarop ons hele proces rust en dienen als leidraad voor een succesvolle samenwerking tijdens het project.
Stap 02 - ANALYSE EN ADVIES
kantoorinrichting
In deze fase staat de grondige analyse centraal. We analyseren natuurlijk de wensen met betrekking tot de ruimtes en bespreken de duurzaamheidsambities.
Daarna voeren we een gebouwanalyse uit om een volledig beeld te krijgen van de bestaande situatie. Met een risicoanalyse identificeren we in deze fase potentiële technische en financiële risico’s van het project.
Op basis van de verzamelde informatie stellen we een gedetailleerd programma van eisen op en we ontwikkelen een plan van aanpak. Beiden vormen de leidraad voor de verdere ontwikkeling van het project.
In het plan van aanpak staan ook de afspraken over budget, organisatie, planning, informatie en kwaliteit. In het draaiboek zie je onder meer precies wanneer:
- de interieurontwerpers het ontwerp aan je presenteren
- de projectmanager begroting aan je presenteert
- de nodige vergunningen geregeld moeten zijn
- jij samen met de projectmanager de werktekeningen beoordeelt
- de uitvoering van start gaat
- de oplevering plaatsvindt
Dat draaiboek presenteren we aan jou, waarna we nog punten kunnen aanpassen en jij daar een finale klap op geeft. Dan zetten we alle afspraken en belangrijke momenten in de agenda’s.
Stap 03 - ONTWERP
Bouwtekeningen en design
Wat moet er allemaal gebeuren om jouw droominrichting te realiseren? Daar heb je veel verschillende specialisten voor nodig. Onze specialisten werken nauw samen, vullen elkaar aan en zorgen samen voor een prachtig eindresultaat.
In deze fase nemen we ook de tijd om de esthetische aspecten van het project te verkennen. Samen met jou brengen we de gewenste kleuren, materialen en sfeer in kaart. Het ontworpen concept brengen we tot leven in een 3D-visualisatie. Elk detail van het project werken we uit, zodat de ruimte zowel technisch en financieel klopt.
Samen waken we erover dat het project voldoet aan jouw wensen. We zorgen ervoor dat het ontwerp technisch haalbaar is en dat het ook voldoet aan de strengste normen en voorschriften. We voeren een grondige financiële haalbaarheidsstudie uit, zodat het project naadloos binnen het budget past.
Vast aanspreekpunt
Jij hebt gedurende onze hele samenwerking één vast aanspreekpunt: een ervaren projectmanager. Die houdt je op de hoogte, stuurt de ontwerp- en bouwteams aan en bewaakt de planning, de kwaliteit en het budget. Hoe transparanter, hoe beter, vinden wij. Daarom ontvang je ook elke maand een rapportage van de voortgang.
Stap 04 - Realisatie
DESIGN & build
Werkzaamheden die we parallel kunnen uitvoeren, doen we ook tegelijkertijd. Dat is bijzonder efficiënt, want het ontwerpteam en het bouwteam kunnen al met elkaar afstemmen vanaf de ontwerpfase. Dat is het grote voordeel van design & build
Onze projectmanagers nemen de regie in handen, zorgen voor een strakke coördinatie van de dagelijkse gang van zaken en houden nauwlettend de budgetten in het oog, zodat het project altijd op schema blijft.
Bij bouwmanagement komt onze expertise verder tot uiting. We sturen het fysieke bouwproces met precisie aan, werken zij aan zij met aannemers en leveranciers, en garanderen een gestroomlijnde uitvoering.
Kwaliteitscontrole is de hoeksteen van ons werk. We houden strenge controles om te verzekeren dat elk aspect van het project voldoet aan de strengste normen en specificaties.
Verhuiscoördinatie
De opening of heropening van het nieuwe kantoor is een belangrijke mijlpaal. Het is ook een fase waar veel bij komt kijken. We staan we klaar om de overgang naar je nieuwe ruimte vlekkeloos te laten verlopen. Onze verhuiscoördinatie-diensten omvatten logistieke planning en het zorgvuldig coördineren van alle verhuisactiviteiten. Het enige wat jij hoeft te doen, is genieten van een zorgeloze overgang naar je nieuwe werkplek.
Stap 05 - OPLEVERING
en nazorg
Je krijgt de sleutels van je nieuwe werkruimte.
Jij hebt nu een prachtige ruimte waarin je direct aan het werk kan, helemaal naar jouw wens ingericht, inspirerend met een garantie voor werkgeluk. In deze ruimte is alles geregeld: indeling, wifi, verlichting, verwarming, koeling en meubilair. Daar zorgen we voor. Dat is onze definitie van een turn-key kantoorruimte. Het enige wat jij hoeft te doen? De sleutel in het slot van de deur steken.
WE BLIJVEN ALTIJD BETROKKEN
De opleverpunten zijn zorgvuldig afgehandeld, en het project is tot in de puntjes afgewerkt. Wij staan garant voor topkwaliteit en zorgen ervoor dat het project aan al jouw verwachtingen voldoet. Of het nu gaat om de laatste afwerkingen, technische ondersteuning of optimalisatie van systemen, wij regelen het voor je.
Onze betrokkenheid houdt niet op bij oplevering; we blijven beheer en advies leveren na verbouwing of verhuizing, met aandacht voor duurzaamheidsprestaties, aanpassingen aan veranderende behoeften en algemene ondersteuning om de waarde van het pand op de lange termijn te behouden. Dit garandeert dat je niet alleen tijdens de bouwfase, maar gedurende de hele levenscyclus van het project de best mogelijke service krijgt.